Zobraziť môj košík

Skutočný príbeh
a overené poznatky pre zdravé deti počas celého roka.

V knihe sa okrem iného dozviete:

*Cena vrátane poštovného a balného.

Recenzie čitateľov

Keď som dostala do rúk text Zuzky Jančokovej, hovorila som si, že ako dlhoročnú redaktorku, ktorá sa venuje zdravej výžive, ma už len tak hocičo neprekvapí. Opak sa stal pravdou. Čim viac stránok knižky Ako žijú zdravé deti som prečítala, tým viac ma nadchýnala. Pretože Zuzka nepodáva len strohé informácie, rady a návody, ako žiť zdravšie a radostnejšie. Jej text je popretkávaný osobnými skúsenosťami, otvorenými spoveďami a hrejivými príbehmi, čím vytvára dôvernú rodinnú a priateľskú atmosféru.

Daša Čejková

Zuzkina kniha je napísaná pútavým a nenúteným spôsobom. Je cielená hlavne pre rodičov, ktorí chcú nájsť cestu ku zdraviu svojich detí, ale aj seba. Ale určite si v nej prídu na svoje aj ostatní ľudia, ktorí chcú spraviť niečo pre svoje zdravie a nevedia, akým smerom sa vybrať. Zuzka ponúka inšpiráciu, ktorá môže byť začiatkom ich cesty. Moja rodina má podobný štýl stravovania a prístup k životu, takže so Zuzkiným prístupom súzniem. Moje deti sa narodili s histamínovou intoleranciou. U staršej dcéry sme na to prišli dosť neskoro, ale postupnú zmenu stravovacích návykov sme začali zavádzať s jej príchodom na svet. Dodržiavali sme diétny režim a teraz ako 8-ročná má už výsledky v poriadku. S mladším synom to bolo horšie, lebo mal silné prejavy HIT v podobe ekzému. Keďže som ho plne kojila 2 roky a cez mliečko prechádzalo k nemu všetko, čo som zjedla, tak som sa podujala aj ja na dodržiavanie prísnej diéty, ktorá by mu nespôsobovala problémy. Postupne so zavádzaním jedál sme naďalej ostávali v diétnom režime, zaujímala som sa o spôsoby stravovania a našli sme si ten svoj, ktorý rešpektuje zdravý životný štýl. Synovi ekzém úplne vymizol cca v 1,5 roku a doteraz ako 4-ročnému sa mu znova neobjavil. Naše deti doteraz neužívali žiadne lieky a nebývajú choré. Verím tomu, že je to hlavne vďaka strave a prístupu k životu, ktorý je totožný s tým, ktorý opisuje Zuzka v knihe. Takže Zuzkinu knihu môžem naozaj len a len odporučiť ako dobrý návod alebo inšpiráciu k zmene životného štýlu.

Katarína Meerle Gernátová

S láskou ponúknutý skutočný príbeh pre inšpiráciu, písaný s veľkou toleranciou a pokorou. Príbeh rozhodnutia, v súlade so sebou zmeniť, čo nefunguje. Ako sama autorka v úvode uvádza, “kniha je oslavou života”. Života ako cesty, po ktorej sa táto rodinka vybrala kráčať s láskou a dôverou, vo viere v seba, v intuíciu a silu prírody.

Andrejka P.

Je ako šikovný a láskavý radca… Do ničoho vás nenúti, ale odporučí, pomôže a zároveň vám dodá dôveru v samých seba. Prečítate ju za chvíľku, avšak riadiť sa ňou môžete celý život. A hlavne, nie je iba pre rodičov – je pre nás všetkých 🙂

Evka J.

Knižka podniecuje dať zdravie na prednejšie miesto a začať v obchode vyberať iné potraviny (v deň dočítania pribudol zázvor v mojej kuchyni :)) Nie som odborníčka a nemám ešte všetky tipy v knihe odskúšané, ale môžem povedať, že knižka odviedla skvelú prácu v tom, že som sa zamyslela, či všetko to, čo je zaužívané a bežné, je naozaj aj to najlepšie pre nás.

Iveta K.